[team_member image=»8773″ img_size=»400×600″][/team_member]

Пиневич Елена Геннадьевна
Жобалау-әдістемелік бөлімінің меңгерушісі
толығырақ ⇒

[team_member image=»9720″ img_size=»400×600″][/team_member]

Сулейменова Алтын Бакрановна
Лаборант
толығырақ ⇒

Әдістемелік жинақ

[woodmart_info_box style="bg-hover" bg_hover_colorpicker="gradient" alignment="center" btn_color="primary" btn_style="3d" woodmart_css_id="62035438d4c60" svg_animation="no" info_box_inline="no" bg_hover_color_gradient="rgb(21, 25, 222)-0/rgb(90, 55, 105)-100/rgb(46, 76, 130)-100/rgba(237, 236, 245, 0.06)-100/|linear-gradient(left , rgb(21, 25, 222) , rgb(90, 55, 105) 100% , rgb(46, 76, 130) 100% , rgba(237, 236, 245, 0.06) 100%)|linear|left" title="Бейнесабақтар" btn_text="Толығырақ" link="url:https%3A%2F%2Fptk-kazakhmys.edu.kz%2F%3Fpage_id%3D8097|title:%D0%92%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE%D1%81%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D2%9B%D1%82%D0%B0%D1%80|target:_blank"][/woodmart_info_box]
[woodmart_info_box style="bg-hover" bg_hover_colorpicker="gradient" alignment="center" btn_color="primary" btn_style="3d" woodmart_css_id="6203549252b4b" bg_hover_color_gradient="rgb(10, 53, 236)-0/rgb(242, 241, 249)-100/rgb(46, 76, 130)-100/rgb(90, 55, 105)-100/|linear-gradient(left , rgb(10, 53, 236) , rgb(242, 241, 249) 100% , rgb(46, 76, 130) 100% , rgb(90, 55, 105) 100%)|linear|left" title="Әдістемелік апталар" btn_text="Толығырақ" svg_animation="no" info_box_inline="no" link="url:https%3A%2F%2Fptk-kazakhmys.edu.kz%2F%3Fpage_id%3D8157|title:%D3%98%D0%B4%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%BA%20%D0%B0%D0%BF%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%80|target:_blank"][/woodmart_info_box]
[woodmart_info_box style="bg-hover" bg_hover_colorpicker="gradient" alignment="center" btn_color="primary" btn_style="3d" woodmart_css_id="620354bb9f151" bg_hover_color_gradient="rgb(11, 83, 243)-0/rgb(244, 243, 251)-100/rgb(46, 76, 130)-100/rgb(90, 55, 105)-100/|linear-gradient(left , rgb(11, 83, 243) , rgb(244, 243, 251) 100% , rgb(46, 76, 130) 100% , rgb(90, 55, 105) 100%)|linear|left" title="Әдістемелік инновациялық білім беру технологиялары" btn_text="Толығырақ" svg_animation="no" info_box_inline="no" link="url:https%3A%2F%2Fptk-kazakhmys.edu.kz%2F%3Fpage_id%3D8165|title:%D3%98%D0%B4%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%BA%20%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F%D0%BB%D1%8B%D2%9B%20%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%96%D0%BC%20%D0%B1%D0%B5%D1%80%D1%83%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%D0%BB%D0%B0%D1%80%D1%8B|target:_blank"][/woodmart_info_box]

Жобалау-әдістемелік бөлімінің құрылымы

Жобалау-әдістемелік бөлім (ПМО) колледждің құрылымдық бөлімшесі, колледждің жобалау-әдістемелік қызметі мәселелері бойынша атқарушы орган болып табылады.
Жобалау-әдістемелік бөлім директордың ғылыми және оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасарының әкімшілік және функционалдық бағынысында орналасқан. ПМО құрамына бөлім меңгерушісі, зертханашы, пәндік-циклдік комиссияның төрағалары кіреді.

Жобалау-әдістемелік бөлімінің мақсаты:
Болашақ білікті маманды қалыптастыру бойынша педагогикалық шеберлікті жетілдіруде педагогикалық ұжымға әдістемелік көмек көрсету. Педагогтардың жұмыс жағдайларын әдістемелік қамтамасыз ету. Студенттер мен оқытушылардың бірлескен жобалық жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру.

Жобалау-әдістемелік бөлімінің негізгі міндеттері
• педагог кадрларды оқыту және дамыту, олардың біліктілігін арттыру;
• сабақтардың барлық түрлерін өткізудің жоғары әдістемелік деңгейін қамтамасыз ету;
• білім беру үдерісін жүзеге асыру үшін әдістемелік қамтамасыз етуді дайындау;
• педагогтердің жұмыс істеу режиміндегі жұмыс сапасын талдау;
• оқу пәндерін әдістемелік қамтамасыз етуді білім беру саласындағы құжаттарға, оқу жоспарлары мен бағдарламаларына қойылатын әдістемелік талаптарға сәйкес келтіру;
• жас (жаңа бастаған) педагогтардың кәсіби қалыптасуына көмек көрсету;
• оқытудың жаңа технологияларын, нысандары мен әдістерін педагогикалық іздеуді ұйымдастыру;
• озық педагогикалық тәжірибені анықтау, зерттеу, жалпылау және тарату;
• жаңа педагогикалық технологияларды енгізу негізінде оқу сабақтарын өткізу сапасын арттыру;
• білім беру үдерісін жаңа әдістемелік қамтамасыз етуді талдау, апробациялау және енгізу;
• оқу, ғылыми-әдістемелік және дидактикалық материалдарды әзірлеу;

Әдістемелік қызмет жұмысының негізгі бағыттары

Аналитикалық қызмет:
• педагогтердің кәсіби және ақпараттық қажеттіліктеріне мониторинг жүргізу;
• әдістемелік жұмыстың жай-күйі мен нәтижелерін зерделеу және талдау, бағыттарын айқындау және оны жетілдіру;
• білім беру үдерісінде дидактикалық және әдістемелік сипаттағы қиындықтарды анықтау;
• колледждің оқу-тәрбие жұмысының нәтижелері туралы ақпаратты жинау және өңдеу;
• озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жалпылау және тарату және т. б.

Ақпараттық қызмет:
• педагогикалық ақпарат банкін қалыптастыру (Нормативтік-құқықтық, әдістемелік және т. б.);
• педагог қызметкерлерді жаңа педагогикалық, әдістемелік және ғылыми-көпшілік әдебиеттермен таныстыру;
• педагог қызметкерлерді нормативтік, жергілікті актілердегі жаңа бағыттар туралы хабардар ету;

Ұйымдастыру-әдістемелік қызмет:
• жас мамандарға және педагог қызметкерлерге аттестаттауға дайындық кезеңінде, сондай-ақ аттестаттау арасындағы кезеңде әдістемелік сүйемелдеу және практикалық көмек көрсету;
• педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыруды жоспарлау және ұйымдастыру;
жоспарларға сәйкес облыстық және республикалық әдістемелік бірлестіктердің жұмысына қатысуды ұйымдастыру;
• әр түрлі деңгейдегі педагогикалық қызметкерлер арасында ғылыми – практикалық конференцияларға, Педагогикалық оқуларға, кәсіби педагогикалық шеберлік конкурстарына педагогтердің қатысуын ұйымдастыру;
• студенттердің мастер-класстарын, семинарларын, конкурстарын, пәндік олимпиадаларын, конференцияларын, педагогикалық және әдістемелік кеңестерін өткізуді ұйымдастыру;
• сабақтарға өзара қатысуды ұйымдастыру, ашық сабақтар өткізу және оларды талқылау;

Консультациялық қызмет:
• білім беру мекемесінің педагог қызметкерлері үшін оқыту әдістемесі мәселелері бойынша консультациялық жұмысты ұйымдастыру;
• жаңа педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін насихаттау және түсіндіру.

Әдістемелік бөлімнің жоспары 

Жас маман мектебінің жоспары