Елена Геннадьевна

Пиневич Елена Геннадьевна
Жобалау-әдістемелік бөлімінің меңгерушісі
толығырақ ⇒

Алтын Бакрановна

Сулейменова Алтын Бакрановна
Лаборант
толығырақ ⇒

Әдістемелік жинақ

Бейнесабақтар

Әдістемелік апталар

Әдістемелік инновациялық білім беру технологиялары

Жобалау-әдістемелік бөлімінің құрылымы

Жобалау-әдістемелік бөлім (ПМО) колледждің құрылымдық бөлімшесі, колледждің жобалау-әдістемелік қызметі мәселелері бойынша атқарушы орган болып табылады.
Жобалау-әдістемелік бөлім директордың ғылыми және оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасарының әкімшілік және функционалдық бағынысында орналасқан. ПМО құрамына бөлім меңгерушісі, зертханашы, пәндік-циклдік комиссияның төрағалары кіреді.

Жобалау-әдістемелік бөлімінің мақсаты:
Болашақ білікті маманды қалыптастыру бойынша педагогикалық шеберлікті жетілдіруде педагогикалық ұжымға әдістемелік көмек көрсету. Педагогтардың жұмыс жағдайларын әдістемелік қамтамасыз ету. Студенттер мен оқытушылардың бірлескен жобалық жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру.

Жобалау-әдістемелік бөлімінің негізгі міндеттері
• педагог кадрларды оқыту және дамыту, олардың біліктілігін арттыру;
• сабақтардың барлық түрлерін өткізудің жоғары әдістемелік деңгейін қамтамасыз ету;
• білім беру үдерісін жүзеге асыру үшін әдістемелік қамтамасыз етуді дайындау;
• педагогтердің жұмыс істеу режиміндегі жұмыс сапасын талдау;
• оқу пәндерін әдістемелік қамтамасыз етуді білім беру саласындағы құжаттарға, оқу жоспарлары мен бағдарламаларына қойылатын әдістемелік талаптарға сәйкес келтіру;
• жас (жаңа бастаған) педагогтардың кәсіби қалыптасуына көмек көрсету;
• оқытудың жаңа технологияларын, нысандары мен әдістерін педагогикалық іздеуді ұйымдастыру;
• озық педагогикалық тәжірибені анықтау, зерттеу, жалпылау және тарату;
• жаңа педагогикалық технологияларды енгізу негізінде оқу сабақтарын өткізу сапасын арттыру;
• білім беру үдерісін жаңа әдістемелік қамтамасыз етуді талдау, апробациялау және енгізу;
• оқу, ғылыми-әдістемелік және дидактикалық материалдарды әзірлеу;

Әдістемелік қызмет жұмысының негізгі бағыттары

Аналитикалық қызмет:
• педагогтердің кәсіби және ақпараттық қажеттіліктеріне мониторинг жүргізу;
• әдістемелік жұмыстың жай-күйі мен нәтижелерін зерделеу және талдау, бағыттарын айқындау және оны жетілдіру;
• білім беру үдерісінде дидактикалық және әдістемелік сипаттағы қиындықтарды анықтау;
• колледждің оқу-тәрбие жұмысының нәтижелері туралы ақпаратты жинау және өңдеу;
• озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жалпылау және тарату және т. б.

Ақпараттық қызмет:
• педагогикалық ақпарат банкін қалыптастыру (Нормативтік-құқықтық, әдістемелік және т. б.);
• педагог қызметкерлерді жаңа педагогикалық, әдістемелік және ғылыми-көпшілік әдебиеттермен таныстыру;
• педагог қызметкерлерді нормативтік, жергілікті актілердегі жаңа бағыттар туралы хабардар ету;

Ұйымдастыру-әдістемелік қызмет:
• жас мамандарға және педагог қызметкерлерге аттестаттауға дайындық кезеңінде, сондай-ақ аттестаттау арасындағы кезеңде әдістемелік сүйемелдеу және практикалық көмек көрсету;
• педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыруды жоспарлау және ұйымдастыру;
жоспарларға сәйкес облыстық және республикалық әдістемелік бірлестіктердің жұмысына қатысуды ұйымдастыру;
• әр түрлі деңгейдегі педагогикалық қызметкерлер арасында ғылыми – практикалық конференцияларға, Педагогикалық оқуларға, кәсіби педагогикалық шеберлік конкурстарына педагогтердің қатысуын ұйымдастыру;
• студенттердің мастер-класстарын, семинарларын, конкурстарын, пәндік олимпиадаларын, конференцияларын, педагогикалық және әдістемелік кеңестерін өткізуді ұйымдастыру;
• сабақтарға өзара қатысуды ұйымдастыру, ашық сабақтар өткізу және оларды талқылау;

Консультациялық қызмет:
• білім беру мекемесінің педагог қызметкерлері үшін оқыту әдістемесі мәселелері бойынша консультациялық жұмысты ұйымдастыру;
• жаңа педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін насихаттау және түсіндіру.

Әдістемелік бөлімнің жоспары 

Жас маман мектебінің жоспары